piątek, 9 października 2015

Moje rysunki "na kratce" - 15 rysunków z okazji mojich 15 urodzin XD

 Siemanko! Pewnie jak domyślacie się po tytule, dziś mam urodziny :D! Choć to raczej święto dla mnie... to mam dla was rysunki. Być może nie widzieliście bo one były rysowane... na lekcjach (bądź w szpitalu x3) ZACZYNAMY :D!



Dashie w kobiecej wersji. 
To akurat rysowałam w szpitalu w moim brudnopisie (BP). 
Trochę ma zbyt długie włosy ale jest ładna.

MOC PORA!!! (albo cebuli jak ktoś woli.) 
Również rysunek z BP jeszcze z czerwca.
Ta wielka dłoń mnie przeraża XD.



Nepi jako nastolatka... pewnie pomidor już jej nie kocha.
(Czy kiedyś on ja kochał?) 
Prawdopodobnie rysowane na religii i innych nudnych lekcjach w BP.

Jak Miku, Elza jest z czerwca i z BP.
Prawdopodobnie miał to być Marik ale rożka mi nie wychodziła.
Baaardzo Lubie ten rysunek *-*. 

Okej... Faza na DC! XD
Speed zawsze wygląda jak by miał rozbite jajko na głowie.
Rysowane w zeszycie od chemii na technice.

"Mam więcej fanek!" "To chyba nie wiesz ile ja mam fanek!" x3
Dla Natalki na specjalne życzenie <3.
Rysowane w ćwiczeniu od fizyki.

Yandere-chan ma krwisty Enchatix *-*
Też na fizyce rysowane.
Coś mi tu nie pasuje, ale nie wiem co.

Mój ulubiony rysunek z Rokiś. <3
Pewnie pracowałam nad tym z jakieś 2 szkolne.
Jeden z moich ulubionych rysunków. 

Bloom czy Aya? Oto jest pytanie. Aya XD 
Rysowalam w szpitalu w mojim BP.
Popsułam trochę skrzydła i włosy. .-.

 Nora jako wosz żeczny. XD
Tak bardzo angielski.
Może nie jest cudowne wykonanie... ale temat świetny.

Ach, ten majestatyczny outfit Skylie!
Znowu w ćwiczonku od fizy.
Koffam to. <3
 
Konata jako syrenka w neonowym stroju.
Z mojego BP rysowane na polskim (prawdopodobnie)
Te oczy są dziwne XD

Dla mojej Norki/Pau na dzień chłopaka.
Rysowane w zeszycie od chemii.
Jej się to nie podoba za sukienkę ale co tam

Skylet  i Blue Sky to to samo. XD
W starym zeszycie do techniki.
Ach, te włosy są najlepsze!

Miluśka inspirowana Monster Musume.
Rysowane w BP w szpitalu.
Och ten zielony kolor :).
 

Piękna czarna magia z cyckami *A*!
Czarowane w zeszycie od historii.
Trochę te włosy... są dziwne.


Piękny *w*!
Również rysowane w historii 
Nie ma to jak szata w stylu Kaiby :D!


Edycja zdjęć wykonana w photogramio.com





Tak naprawdę... Było ich 17 ._. 



















KTO SIĘ NABRAŁ!? XD


Koniec i szczęśliwych moich urodzin! Nie umiem kończyć postów.


PS: Zapraszam na nowa grupę na FB Poza "Violet Aya" :D!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz