czwartek, 15 października 2015

KONIEC Z "YUGIOH!"!!! (tak badzo pasujacy tytuł)

Cześć. Chciała bym się ciebie czegoś zapytać, ponieważ mam bardzo poważny problem. A moje pytanie brzmi, jak mogę zostać gejem, skoro jestem dziewczyną? Bardzo chce wiedzieć jak mam tego dokonać.

O oto jak udzelii mi odpowiedzi  klika osób:

Nata (z koloni): Ty naprawdę masz dziwne pomysły, a na twoje pytanie nie znam odpowiedzi... a po co ci to wiedzieć? 
(Do bloga xD.)
Nie wiem, pytaj kogoś innego.

Roxi (czyli Kokos): WTF XD! Oczywiście,on zawsze myśli,że co jest moje,to to zabawki XD.  
(Pomyślałam że to odpowiedź, a ona mi o Yamim !) 
Dobra... "Zrób się na chłopaka,a potem bądź gejem".

Nata (inaczej Lioni): Tak xD
(Jak?)
A jeżeli jesteś hetero to już jesteś gejem.

Pau-senpai (bardziej znana jako Nora): Ale ja nie wiem... Zmień płeć xD!
A jak nie... nie wiem.(Pauku zawiodłam się... poniewaważ jesteś gejem xD.)



Bardzo dziękuje za odpowiedzi wszystkim! (Następnym razem postaram się zadać bardziej  normalne pytanie xD)

Och! Jeszcze Pan Stefan Kotek chciał odpowiedzieć!


Pan Stefan Kotek: Normanie. Przynajmniej będzie  problemów bo ten mały frytko-jeż ci nie będzie chciał cie wykorzystać. On jest chłopakiem. wiec i tak będziecie gejami razem...NIE! Yugi to na pewno dziewczyna!


Ok koniec! "YUGIOH!" FOREVER! 


Ps: Seto leć na Księżyc swoim Błękitnookim, bo jeden z moich radarów znalazł Mokube!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz