niedziela, 18 października 2015

Gry karciane dla dzieci - czemu warto to zobaczyć?

Witam! Od razu uprzedzam że ten post idzie na fundusze Rodzinnego Interesu Kaiby będzie bardzo...nie typowy? Ale dziś przedstawię wam pewną grupie fan dubbingują charytatywnie chińskie bajki... no dobra anime! A co dubbingują na nasz kochany język polski? A proszę przykłady:

  • YGOTAS FanDub PL (choć teraz to "oficjalny" polski dubbing ponieważ mają kontakt z LittleKuriboch)
  • Code MENT FanDub PL
  • One Pice FanDub PL
  • Strike Biches (specjalnie dla Dudul`a)
  • Zabawy z Tytanami (ich własny pomysł)
  "Nie ma jak to sobie zrobić Selfie gdy Seto gra z Yugim  w karty!" tak powiedział Bakura kiedy robił to zdjęcie. (Karty na wieży ciśnień!)

Najbardziej rozwinięty jest Yu-Gi-Oh! The Abridged Series (znam całą nazwę ^-^) i najbardziej go opisze. A na dowód czemu to lubię? Sam 1 odcinek tego dziwnego serialu mówi wszytko!


Zachęciłam was trochę? Jeśli tak to to ich strona intetowa i kanał na YT ! Tam znajdziesz na pewno resztę ich Abridgetów. Nie zapomnijcie "zalajkować" ich stornę na FaceBook`u! I moją grupę przy okazji też xD


Moja opinia na temat YGOTAS:
  •  Dobre wykonanie filmów które w większości są przetłumaczeniem, ale każdy wie że polska wersja jest lepsza. 
  •  Niesamowity talent Witka (Lordthevil) do udawania głosu: Yamiego, Yugiego, Joeya, Tristana, Kaiby, Maika, Bakury, Pegazusa i wiele innych bohaterów! Człowieku jak ty to robisz? xD
  • Jest w tym mniej gier karcianych, a więcej fabuły. Gdyby nie to pewnie nie była bym już "Yugioholiszką"
  • Zrozumiałe i śmieszne, nawet dla nie znających oryginalnego anime.
  • Zarysowane cechy postaci.
  • Badzo poprawia humor.
  • Długi odstęp po miedzy odcinkami, ale warto na nie czekać!
  • Brakuje mi jakiegoś teksu Yugiego w którym będzie argumentował swój wzrost np.: "Skoro ja jestem niski, to może ty jesteś z wyskoki!?" lub "Chrzanie reguły, jestem krasnalem!"  Jestem jego fanką to normalne ._.
  • Chciała bym zrobić coś takiego. Oczywiście z innym anime!  Na początek zrobię  Hyperdimension Neptunia The Abridged Series (w  skrócie HDNTAS :P) A teraz... Intro!



 Ciekawostki (jeśli one są ogóle ciekawe)
  • Filmy powstają w... "Amełyce"!
  • Pierwszy YGOTAS powstał z nudów. 
  • Piosenki na naszym blogu takie jak Karta boga czy Białostocki gniew to ich produkcje godne planowej płyty! (Ach te wycie! xD)
  • Na Alegro można znaleźć płytę z jękami Dudula to tylko plotka...x3
  • Od 2015 Lordthevil narywa live`y na Twichu. Ten ostatni był bardzo miły :>
  • Ci co czytali YGO Milenijną Iluzje, pamiętacie ten fragment? Pewnie by go nie było, gdyby pokreślona nazwa była by mi obca. (To pewnie najdziwniejsze zdanie moim życiu xD)

"Wtem zauważyli Tristana i Joeya. 
- O  znalazłeś Tee! Czas na przytulanie!- pozwiedzał Tristan przytulając Teę
- Tristan przestań! – powiedziała Tea próbując je wydostać od rak Tristana ale jego miłość była silniejsza 
- Widzę że za nią tęskniłeś Tris…- pozwiedzał Joey.
- Sorry Tea- wypuścił ją Tristan- ale przypomniała mnie się moja prawdziwa kochanka.
-Kto to jest?- zapytała Teą.
- Że. Zgadujcie będę miał mniej mówienia- odparł Tristan.
- Nie zgadnę- powiedziała Tea.
- Zgaduj bo nie powiem- 
- No powiedz Tristan! Bo już zacząłeś mówić, a ja nie zgadnę.-
- Coś o Serenity?- zapytał Joey.
- Ta... Eww...- jąkał się Tristan Tea przeciągnęła go do muru tak że nie mógł się prawie ruszyć
- MÓW! – krzyczała Tea- Bo jak nie to dopadnie cie Białostocki gniew Joeya!
-Już raz to rozgryzłaś... i On też- pokazywał placem na Joeya Tristan.
-Że ty i ona? O to chodzi? no kochasz ją i?- -
 DOPADNIE CIE BIAŁOSTOCKI GNIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWW!!! – krzykał Joey w furii który chał dopaść Tristana lecz on zaczął uciekać.
-Ja i tak uważam że to była zbędna kłótnia postaci 2 planowych.- powiadał Yugi
- Zamknij się Yugi. Tristan tez musi się wyżalić.- odpowiedziała Tea- Teraz idziemy do Rox.
(ta rozmowa ku chwale Rokicie i YGOAST! Chwalić, nie palić!)”

A na koniec kilka moich starych i nowych prac inspirowanych YGOTAS <3 (kocham to i już się nie odkocham)
Marik i Bakura... czekaj to Florencja i Maria! To oninajlepszymi kochankami gejami wrogami w YGOTAS
Pewnie to bym wysłała na konkurs! Na pewno bym wygrała! xD


Ach ta twarz faraona! Jak by mówili "Zamawiałam rudą dziewice! Domagam się zwrotu pieniędzy!!!". A Yugi? Wygląda co najmniej jak Duke Devlin. 

 
Seto założparafie bo Rodziny interes nie jest już modny. Ale zarabia i tak więcej :D!

 Jak zwykle Tristan robi wszytko dla Yugiego. Biedny Joey.

Od zawsze czekam aż Marik zaśpiewa piosenkę z krainy lodu z Bakurą xD! MARIK BYŁ BY NAJLEPSZĄ ELZĄ!!! (Bakura rudzieje xD)
 
Ta.. tego  nie trzeba komentować. narysowałam to w prezencie  na urodziny Angellychan (podaje głos dla Tei, Mai i Mokuby)


Ta, to chyba na dziś koniec. I pamiętacie niech milenijna moc będzie z z wami :D! 

PS: Macie coś jeszcze! Specjalnie dla fanek Dubshipingu! xD 
 
NAJLPSZY FANFICK DUDWIT! XD

Pewnego dnia Dudul szedł przez chodnik nagle spadało na na niego wredne drzewo ale Witek uratował go. Dudul się zaczerwienił i zapytał go:
-Lubisz mnie?
-Tak. - odpowiedział mu Witek nieśmiało.
-Kochasz mnie? - Dudul spojrzał Witkowi w  oczy.
-Tak. - szczerze mu odpowiedział.
I pocałowali się, a fanki yaoi wzdychały obok. Potem wdzieli ślub (w Ameryce oczywiście) i  mieli setki pięknych dzieci! KONIEC!


PISZCIE CO WY SĄDZICIE O TYM! ~ Wasza Aya  <3

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz