piątek, 6 marca 2015

Yami x Bloom czyli najlepszy shiping ever!!!

Wiem dziś piątek... powinna być Milenijna Iluzja.. ale nie mam pomysłów.... wybaczcie ;-;

Ale z to mały maraton  z mojej serii komisów... (moje komisy znajdziecie na http://www.jeja.pl/user,fankamylittepony,zdjecia i inne rzeczy xD)

A wiec... Bloom x Yami XD! (Błędy są specjalne)
 Pierwszy komix

Planowanie nie ślubnych dzieci

"Faza na Greya" (jak pójdziesz to zrobimy w domu xD)

"Prawdziwa" miłość cz 1

"Prawdziwa" miłość cz 2

"Prawdziwa" miłość cz 3

Komix retrospekcyjny


no i oczywiście Ślub!!!
  

i w 3D (wiem wychodzi xD)
Napisała dureń xD


I ostanie na dziś


Mam nadzieje że podobają się wam komixy z serii Yami x Bloom (zmiecie dla Rox imiona na Hurrem i Sulejman.. będzie Wspaniałe Stulecie) i jak tak czy chcecie by było ich więcej? nie bójcie się piszcie komeraże :D





PS: Arty z Yami X Bloom!


Conture Style naszych kociaków :3


 Ten Yami.... jest dziwny xD


 Tak tak... to oryginalna nazwa.. na początku miała to być brazylijska telenowela ale.. jednak to komix xD


kolaż... jej to fotki z komisu :OOO 

Yami siiiiiiirreeeeniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix... siiiiiiirreeeeniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix.... (ta Bloom)


Ja i tak uważam że Yami to dziecko Voldemorta xD

i tak już kończymy xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz