środa, 4 marca 2015

Flim z Miku i niespodzianka!

Witam koty... cokolwiek ma to znaczyć xD

Jak już planowałam zrobiłam filmik z Miku w grze Sims 2...  Yey udało się! mam nadzieje że wam się spodoba.... zaskoczę was bo robiłam go tylko... godzinę ! ale przygotowanie materiałów i tła nie było zbyt szybkie...  mam nadzieje że film się spodoba



a niespodzianką jest... ujawnienie obsady z YGO Mileina Iluzja (tak tez się ciesze xD) le dokaca nie wiadomo czy te postacie jednak będą... oczywiście z ich wiekiem xD

Yugi- 19 lat (i pół :V)
Joey- 20 lat (- 10 za mózg xD)
Tristan- 20 lat (przemień liczby... 2 lata... xD)
Tea- 19 (idz z tod... nie lubię jej ale dlatego że jest w serialu nie mam serca jej zabijać... hyhy xD)
Yami- ni mówił (około 3520 lat zapewne.. i pół!)
Rox- to chodząca zagadka kokosowa (tyle co Yami... w końcu to bliźniaki xD)
Aya- 18 lat (uhu.. pełnoletnią xD spoiler*)
Mizu- 16 lat (nie wiem czy będzie.. wyparowała)
Kasai - 16 lat (uwaga kto to jest! A) dziwka B)  siostra Tristana C) tajemnicza córka Yamiego D) jedna z ofiar)
Nora- 19 lat (kto to do cholery jest?! :OOO)

a wiec efektownie kończąc ten typowo Japoński post, teraz czas na yahoi gwałt powietrzny  ponoszenie ciężarów z Hetailia Axis Power xD







PS: Yugi się pyta czy jesteś jego mamusią...































*Nie wiadomo czy będzie Yugi się do niej dobierał ... no kurde to oczywiście że tak xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz