poniedziałek, 12 stycznia 2015

Pierwszy wpis

Hej wszystkim :D

To mój pierwszy wpis na tym blogu... Na początek chciała bym  napisać tu Fanfick z YGO Milenijna Iluzja ...bardzo bym tez chciała by do pomocy z prowadzeniu bloga przyłączyły się moje ulubione osoby (które powiadomię osobiście :D). Takie pytanie... do czego biedzie służył mój blog? tak najprościej.... DO WSZYSTKIEGO XD!!!

i wstęp do nowego fanficka

Yu-Gi-Oh! Milenijna Iluzja 

Mięło pięć lat od kiedy ostatni raz go widziałem. Chodzi mi o Yamiego a tak dokładniej  faraona Atema. Jestem już dorosły, dziadek niestety umarł i oddał mi sklep z kartami… wcale tego nie chciałem ale tez mam żal by go sprzedawać … ma wieka wartość dla mie i pewnie dokuczało by mi sumienie… Z moimi kuplami nadal się trzymam. Tristan paluje zostać wróżbitą, Joey nigdy nie mówi bo niespodzianka (ale pewnie będzie bezrobotny)…a Tea? To trochę trudne… dwa lata temu, przez pół roku byliśmy parą… ale na szczecie nie wyszło nic z tego bo zrozumiałem… że lepiej jak Tea jest moja przyjaciółką… z resztą nie ważne… potem zaczęła czytać książki… może i dobrze. Zastanawiam się czy nie wrócić do walk karcianych… Pewnie Yami by tego chał… lecz nie wiem czy bez Milenijnego Pasjansa będę miał odwagę… -Yugi Muto

mam nadzieje ze będziecie odwiewać ten blog :P 

uszanowanko Agastusss


PS: jeszcze taki art xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz