sobota, 20 lutego 2016

Hej, hej i Joł x2

Jestem Lioni. I przejęłam władzę nad tym blogiem, nie to nie żart. Serio od dziś będę współprowadzić tego bloga xD jestem żonem Ayi (kurde jak to się odmienia?) chociaż w sumie to nie jest pewne ale i tak mam prawo się tak nazywać. Nikt mi nie zabroni hehe... jestem rok młodsza od właścicielki tego bloga...i hm co do prowadzenia tej oto strony raczej nic się nie zmieni będzie tylko 2 razy więcej postów xD (miejmy nadzieję :P)

moja oca hihi

otóż czym się zajmuję? Remiksuję muzykę xD 
ps uszy mogą za pierwszym razem bolec więc [*] dla użytkowników słuchawek 

oraz bawię się w grafikę komputerową....znaczy rysuję ... a zresztą....paczajcie xD





i bawię się w gifyyyy
hihi


i w sumie idk co jeszcze napisać xD 
dobra nie wiem xD 



hi hi (nie moje)
A na koniec takie małe cuś ;w;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz