poniedziałek, 18 stycznia 2016

Rocznica flameshiping'u!

"PRZYZYWAM NIEPOKONANĄ BLOOM, W TRYNIX!"

Hej wam! Dziś jest 18 stycznia...czyli... OKRĄGŁY ROK POWSTANIA YAMI X BLOOM! (też nie wierze!) Ale skąd wzięła się ta data? Ja ją liczę od dnia od kiedy wstawiam ten kolaż na Jeja.pl. Ale ciekawe jest też to:

DZIŚ JEST 2015 :O!!! Okej wróćmy do 2k16.

Ostano coś mnie wzięło zaprojektowanie własnych ubrań... a iż jestem "uzależniona" od YxB to musiałam im coś narysować. Uważam że to jedna z moich najlepszych prac w moim całokształcie... I W KOŃCU MAJĄ WSPÓLNA KRESKĘ! A BLOOM PIEGI! A YAMI... KREW Z NOSA!!!
kocham... naprawdę <3


Również zaczęłam robić coś w stylu... filmów z Yamim i Bloom, ale nie są one tak dobre jak rysunek. Są to fragmety z Code MENT PL, (WIIITEEEEK XD) nie co zmienione.
 Pierwsze spotkanie

Yami idzie do szkoły
 

Kaszel

Wyznanie uczuć

 Nie wiem, co to jest!?


Jak widzicie jestem trochę słaba w robieniu filmów (Na Linux'ie  dopiero poznaje te programy). Ale jest jeden film który znalazłam na YT,  przez który mam ciarki na plecach.



To by było na tyle... ale o czymś zapominam... O NIEJ! O_O

> To jest Shady (ang. ciemna)
> To córka Bloom i Yamiego
> Włada Milenijnym Płomieniem Ciemności Smoka
> Nie może kontrolować swoich magicznych zdolności.
> Nie zdała 1 roku w Alfei, dlatego zaczęła chodzić do zwykłej szkoły
> Jej talia to głównie potwory ze znakiem ognia i ciemności
> Jest sprytna
> Żyje w swoim świecie
> Lubi sałatki
> Jej układ transformacji to:
Believix> Bloomix> Enchatix  (jak pokemony xD)
>Woli matkę od ojca
> Ale ojca też kocha
> Dlatego iż na początku swojego żywota kierowała się droga matki to potem jej się znudziło i poszała droga ojca
> Tylko tam nie było żadnej drogi
> Dlatego Shady zrobiła sobie swoja drogę
> Teraz jest szczęśliwa
> Każdy ją lubi
> Ty też lub Shady
> Shady jest Shady
> I bez bólu odbytu.


Ok.. to koniec na dziś.. PAPA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz