sobota, 2 maja 2015

MSP #1 poradnik

Hej! zaczynamy dziś piesza serie z wiązaną z MovieStarPlanet :D

Dziś poradzę wam jak zarobić więcej SC...  nie bójcie się można dość sporo zarobić w nawet w godzinę i bez podawania niczego! a to moja Movie Star: agasika2000

mój pokój na MSP



A żeby się wczuć mam piosenkę
 

krok 1: Wytaczająca ilość filmów.

 Musisz mieć dość sporo filmów... jeśli ich nie masz... to plan nie wypali. :(  

filmy muszą być:
- 10 sek raczej nie wypali... ale do końca sama nie wiem. 
- nie usuwaj starych wypocin-fimów na MSP! im więcej obejrzy nasz nowy użytkownik (o tym w 2 kroku) tym więcej kasy. :D
- filmów powinno być około 25 i więcej... zależy na co zbieramy.

krok 2: Nasz nowy użytkownik do oglądania filmów.

W tym kroku tworzymy nowego użytkownika na nowej kacie przeglądarki.  


O to moja nazywa się Dzidzi Panda (ku chwale Yugiemu xD) 

Nabijamy jak najwyższy level zanim obejrzy filmy. Im użytkownik będzie miał wyższy  level tym więcej zarobimy i przyda to się również potem :P




A gdy są lagi można się pośmiać  xD


Misji z MSP wystarczy nam na zdobycie 4 levelu...  ale teraz nasza Nowa Movie Star jest gotowa na oglądanie filmów

3 krok: oglądamy filmy i cieszymy się ze zwycięstwa i zarobionych SC

IM WIĘCEJ FILMÓW TYM WIĘCEJ KASY!!!

4 krok: czekać aż zdobędzie 6 level

Gdy już go zdobędziemy to możemy kupić sobie rzeczy z Listy życzeń... ja poczekam miesiąc bo nie che mi się nabijać filmów

KONIEC! A w następnym poradniku: jak dobrze kupując ubrania

---
Jest duże prawdopodobieństwo że YGO MI będzie w tym tygodniu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz