środa, 13 maja 2015

Beka z IMVU

Hej... Znów was trochę zostawiłam.. ale dla was mam coś nowego :3

ostano sobie znów gram w IMVU.... konto mam od 2 lat >x< kasy nie ma wie przygotowałam dla was Costplay`e jakie przemierzałam w grze  :D



Yigu Moto z Yi-Gu-Ho wersja HOT

chociaż na IMVU jestem kobietą... to nie znaczy ce nie mogę być Yugiem ... w wersji tak seksownej że aż krew cieknie z nosa xD


Może to jednak Yima... ah nie ma puzzla xD

"Jem tą kartę!!! Będę Czarną Magia od środka" XD

Ten tyłeczek... Pies i spodnie zjadł pewnie Yigu 

 Uśmieszek :) (gdzie cyki!!!)

Ćwieki na nodze dają zajebistość całemu strojowi 



C.C. z Code Geass
Uważam że C.C. wyszła równo dobrze jak Yigu... i ten komplet jest najtańszy ze wszystkich
 (ok 2.000 Credits)


Urocze oczęta (ma większy biust od Yigu xD)

Przód C.C. należące do Lelouch`a di Britania

 Tyły C.C. należące rowniesz do Lelouch`a di Britania x3

 "O! Pisot groszy!" *uwaga noga!*

Kształty  to ma :>


Pikachu jako kobieta-człowiek
 Chyba tu miałam największą fajde z robienia... widzieliście kiedyś tańczącego Pikachu? 


Bardzo wąchałam się co do stroju... ale wyszło na to ze połączyłam kilka elementów 

Fotka gdy  tańczyła (ogoneg *w*)
  
"Jak to zjadłeś wszysko sam Ash!!! Jak kiedyś ci wjebie piorunem!" x3

"Tu pewnie coś jest.... na pewno to niewidzialna szafa!"

Pika pika CHHHHUUUUU!!!! *det*


Ranbow Dash z MLP Equestria Girls 
Dashie chyba wyszła mi najlepiej... i najdroższej (ok 8.000 Credits) ale i tak tego nie kupiłam xD


Kocham ta fotkę.. ta perspektywa <3

"Ić snod! Nie jesteś awsom!"

Dobre na profilowe do FB x3

Jaka poza... szyj sobie spódnice Rainbow xD

Nie wiem czy śpi... czy przegrała... O pisot groszy!


Hatsune Miku z Vocaloid
Też wygląda świetnie... jeśli ktoś nie umie obsługiwać MMD to IMVU też się zda :D


Strój Miku idealny.. lepszego nie będzie uwierzcie xD

"Kurde! Patrz się w oczy a nie pod kieckę!" 

"Walcz albo oberwiesz! Jestem misterem w władaniu cebulo-porem!"

Miku mówi ze ma cie dość bo nie słuchasz jej piosenek

Okej... ta poza jest dziwna... Diva może wszytko 


To koniec na dziś... postaram się teraz posty dodawać codziennie xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz