poniedziałek, 20 lipca 2015

MSP #2 poradnik

Jak obiecałam ze pojawi się nowy poradniki tak teraz spełniam moja obietnice :)

Dzisiaj pokaże wam jak ja robię zakupy na MovieStarPlanet

Moja MS agasika2000 

Krok 1: Cel moich zakupów

Dzisiaj chciała bym zrobić sobie typowy japoński mundurek...  który wygląda miej więcej tak:
(Lucky star ♥)

 Wchodzę do sklepu i penetruje ile się da, dopóki nie zajdę idealnego stroju :)

Krok 2: Zakupy

Jeśli podobają mi się 3 bluzki to rozwiązanie  jest jedne: do listy życzeń, a wybieranie będzie w 3 punkcie

Większość traktuje ją żeby ktoś coś z niej kupił... ja odwrotnie potem kupuje sobie sama bo wiem ze chce to mieć :)

3 bluzki które konkurują ze sobą  

Krok 3: Lista życzeń
 Teraz robię dokładną analizę która bluzkę chce kupić


Bluzka za 375 SC
Jest ładna ale trochę za skromna... brakuje czegoś

Bluzka za 400 SC:
Bardzo mię się podoba ta kokarda, ale wyzucia bym ten pasek...

Bluzka za 725 SC
Lubie te połączenie marynarki z koszula, lecz trochę za droga

A wiec wybieram bluzkę za... 400 SC :D

To już koniec na dziś i mam nadzieje ze następnym razem będziecie się trochę tego stosować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz