wtorek, 15 września 2015

Post bez sensu #2

Witam bardzo serdecznie. Przepraszam ze tak rzadko pisze ;-;! Porostu teraz chodzę do 3 klasy gimnazjum i pisze egzaminy wiec muszę się wsiąść do roboty... Ta.. słabo nie x3? (ale i tak rysuje na lekcjach)

A wiec nie przedłużając powiem wam wszywko co "powiedziała" mi Ishizu...

1) Yami i Bloom: Maraton #2

Yaaay! To już drugi ras gdy będzie cały post o YxB i szykuje dla was z Norą kilka fajnych rzeczy  :D.
Ale również przedstawię wam coś co jest związane z YxB tylko ze postacie są mojego autorstwa.. mam tu na myśli Flower i Speeda z "Don`t Care", krótkim komisie (tak około 20-30 kartek A4) o zakochanych w sobie uczniach z... podstawówki xD 

Specjalnie dla was 1 kartka :)


Uważam ze to na tyle wypali że zmienię "Gra" na stronę z "Don`t Care" (Sam tytuł jest bardzo kuszący xD)

2) Coś mi się robi z głowa... czy tylko ja uważam że Bakura to kobieta? 
 Dla fanek Bakusia xD Tańczy bo mu się okres skoczył xD


3) Ściągnęłam Flasha i to moje wyczyny  xD: 

Tak Tristan "Tymoteusz" Taylor 


Setko .-.





4) When I am Yuka : mój nowy filmik :D

 

5) Roboty nad Costplay`iem Yugiego.. a on mnie zdradza (Resztą ja go też ale przynajmniej raz w tygodniu staram się go kochać tez fizycznie xD)

Moje Fanki i Fani biorą te zdjęcia do folderu XD (nie mam Fanów ani Fanek ;-;) 

 


  
Ta... jestem piękna >v<



Czemu mnie zdradzasz? ;-;




...





Po dłuższym namyśleniu pomyślałam ze to jednak nie jest prawdziwy Yugi... bo ma za małe oczy :D! jak nie i wierzysz to partacz! 
 :D

I tak spale na stosie wszystkie suki (takie pieski) które  czuja coś głębszego do Yugiego <3



Ale z tego to ryje XD 


Okej to na dziś koniec... A to piękne coś dla mojej Norki <3 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz